EN EN

Asystentka

Twoimi zadaniami będzie organizowanie czasu pracy, archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie ofert i korespondencji oraz udział w spotkaniach handlowych. Konieczna jest znajomość języka angielskiego.

Rekrutacja na stanowisko Asystentka/Asystent Zarządu

Oczekujemy od Ciebie:

  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office  
  • Doskonałej organizacji czasu pracy, staranności i sumienności
  • Prawa jazdy kat. B
  • Praktycznej umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • Mile widziana dobra znajomość języka niemieckiego

Zakres obowiązków:

  • Archiwizowanie dokumentacji projektowej i handlowej zgodnie z przyjętymi zasadami
  • Przygotowywanie oficjalnej korespondencji w języku angielskim  
  • Prowadzenie kalendarza biznesowego
  • Udział w spotkaniach handlowych
  • Przygotowywanie ofert 
  • Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów i hoteli)
  • Wykonywanie innych prac administracyjnych w zależności od bieżących potrzeb 

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny z dopiskiem „Asystentka” prosimy przesyłać na adres: cadmech@cadmech.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Asystentka