Twoimi zadaniami będzie organizowanie czasu pracy, archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie ofert i korespondencji oraz udział w spotkaniach handlowych. Konieczna jest znajomość języka angielskiego.
Rekrutacja na stanowisko Asystentka/Asystent Zarządu
Oczekujemy od Ciebie:
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- Doskonałej organizacji czasu pracy, staranności i sumienności
- Prawa jazdy kat. B
- Praktycznej umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- Mile widziana dobra znajomość języka niemieckiego
Zakres obowiązków:
- Archiwizowanie dokumentacji projektowej i handlowej zgodnie z przyjętymi zasadami
- Przygotowywanie oficjalnej korespondencji w języku angielskim
- Prowadzenie kalendarza biznesowego
- Udział w spotkaniach handlowych
- Przygotowywanie ofert
- Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów i hoteli)
- Wykonywanie innych prac administracyjnych w zależności od bieżących potrzeb
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny z dopiskiem „Asystentka” prosimy przesyłać na adres: cadmech@cadmech.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)